۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

رییس اداره تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی

لزوم ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی

شهرکرد-رییس اداره رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ادارات کشور در مشهد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ ورزش بین کارمندان است.

سید جلال نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی ادارات دولتی مرحله کشوری در مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان برگزار شد و چهار بانوی برگزیده این رقابت‌ها به جهت شرکت در مرحله کشوری به مازندران اعزام شدند.

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مسابقات ورزشی ویژه ادارات دولتی نیز در استان برگزار شد و یک نفر بانوی برگزیده این رقابت‌ها چهارم آبان ماه به جهت شرکت در مرحله کشوری مسابقات شنا به مشهد اعزام خواهد شد.

نوربخش تاکید کرد: این مسابقات ورزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی به ویژه بانوان برگزار شد.

وی یادآور شد: ورزش به خصوص در میان کارمندان دولت مغفول مانده است و لازم است تدابیری اندیشیده شود تا این قشر بتوانند از فرصت ورزش کردن که بسیار برای سلامت آن‌ها مفید است استفاده کنند.

گفتنی است؛ در راستای افزایش روحیه کارکنان و نشاط سازمانی و نظر به برگزاری مسابقات شنا، مدیران دستگاه‌های علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و شهرداری اقدام به اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری رشته شنا در شهر مشهد کرده‌اند.

کد خبر 6262382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha